söndag 25 oktober 2009

Födelsedag!






Igår fyllde jag år, så var man då ett år äldre... IGEN... !!!
Så hela helgen har varit fylld av ovanstående bilder....
Igår vann Zinnie och jag klubbmästerskapet i Agility ( läs mer på hemsidan) och då blev det blommor och blader.
Och present från Björn naturligtvis :)
Idag firade min syster och jag våra födelsedagar tillsammans och vi gjorde det i Hjo.
Och då blev det ännu mera presenter, blommor och tårta!
Min mage är helt fullproppad med princesstårta nu, det blir hårdkörning nästa vecka för att bli av med dom extra kalorierna det innebär.
Och då var ännu en helg lagd till handlingarna, bara att ta nya tag imorgon måndag, men då blir det lite segare eftersom vintertiden kommer att göra att det blir mörkt jättetidigt då! Deprimerande......

Inga kommentarer: