lördag 10 oktober 2009

Det verkar funka!

Yes, det verkar som det funkar, jag har fått in bloggen på hemsidan iallafall, nu ska jag fördjupa mig i det här med att lägga in bilder osv...
Det är ju en hel vetenskap det här med datorer och allt däromkring...

Jag och Zinnie var på klubben och tränade idag ihop med Linda och Alfons och Inga, Lindas mamma.
Vi byggde en bana och det gick bra, och som vanligt hade dom med sig fika, så det blev en paus mitt i.

Har tagit hand om en massa tvätt och nu ikväll grävde vi upp två stubbar vi har haft i trädgården, jag hade dom först som prydnad och hade krukor på stubbarna men nu kände jag att jag hade tröttnat på dom så dom fick sätta livet till...

Och för sista gången hoppas jag iaf i år så klippte jag gräsmattan så nu är den fin inför vintern.

Inga kommentarer: