måndag 17 maj 2010

Dålig uppdatering, sorry!


Har vart lite dålig uppdatering på bloggen.
Har vart långledig, 4.5 dags ledig. Körde halva dan i onsdags i stan kul med lite omväxling sen åkte jag hem o tog helg :-) . På torstagen var jag på hundklubben och skulle kolla på agilityträningen, men när jag kom dit var det ingen där, tydligen var det inställt och ingen hade sagt till mig :-(

I fredags var jag i Göteborg för återbesök hos sjukgymnasten. Och Zinnie blev till 95% friskförklarad! Hon hade ont i 1 tåled i vänster tassen, annars hade hon inget att anmärka på, hon tyckte hon kändes fin! :-) Fortfarande inget jätte positivt besked ang. agilityn men men. Vi får se om hon håller för det.

På lördagen var jag och rehabsimmade med vovven, jättekul tycker hon att det är men hon blev trött det sista.
Och igår firade jag gubben min som fyllde halv jämt :-). Och idag är det måndag morgon :-( Kortet är förresten från igår när vi gick lite hiking i skogen, då Zinnie skrämde en stackars älg, 2 ggr ;-)

Inga kommentarer: