måndag 11 januari 2010

Buren ...


Denna bur inhandlades på My Dog i helgen. Och det var den samma buren som orsakade att vi fick åka ner på söndagen oxå... Attans oxå ;-) köpte fel storlek. Den buren jag har nu är lite för liten till min prinsessa. Så jag köpte en STOR bur! Men när jag kom hem på lördag kväll och packade upp den så var den stor som ett mindre slott! ! Lite för stor att kånka omkring på eftersom jag inte har någon grand danois. Så jag bytte mot storleken mindre men den är ändå större än den jag har. Vissa skulle säkert tycka att den är ALLDELES för stor för min lilla hund, men endast det bästa är gott nog till ögonstenen! Men det tar bara roligt att åka ner en dag till, vi fick ju se lite mer agility bla. Det inhandlades dessutom oxå ett nytt tankespel, en massageborste, lite vomsnacks ( mumma för en vovve ), tandkräm, tandtugg, lite sockar (till mig)... Tja det var väl i stort sett det.

Inga kommentarer: